_CONFIG_WEB_MOTTO
_HLEDAT
Jste zde:    Hlavní strana  ›  O nás  ›  Reklamační řád

Reklamační řád

To, že jsme realitní kancelář, neznamená, že nemáme reklamační řád. Seznamte se s ním, a pokud s našimi službami nebudete spokojeni, vždy se nám můžete ozvat a otevřeně bez jakýchkoliv okolků s námi vzniklou situaci řešit. Slibujeme, že uděláme vše pro nápravu a vaši plnou spokojenost.

Reklamační řád realitní kanceláře Pink real

I. Základní pojmy

Realitní kancelář Pink real
Realitní kancelář Pink real je každá fyzická či právnická osoba podnikající na území České republiky v oblasti obchodu s realitami, která je oprávněna nabízet služby společnosti Růžové reality, s.r.o.

Klient

Klient je jakákoliv fyzická nebo právnická osoba, která využívá služeb Realitní kanceláře Pink real nebo jejich realitních makléřů.

Reklamace

Reklamací se rozumí písemné vyjádření nespokojenosti se službami poskytovanými realitní kanceláří Pink real.

II. Průběh reklamace

Klient je povinen uplatnit reklamaci u realitní kanceláře neprodleně po zjištění nedostatků poskytovaných služeb. Klient své vyjádření předá realitní kanceláři v písemné podobě jedním z možných způsobů – poštou či osobně na adresu sídla společnosti nebo e-mailem na adresu info@pinkreal.cz. Realitní kancelář je povinna sepsat s klientem příslušný reklamační protokol. Realitní kancelář je dále povinna vyřídit reklamaci do 14 dnů, ve zvláště komplikovaných případech pak do 30 dnů.

III. Vyřízení reklamace

Oprávněná reklamace
Pokud realitní kancelář uzná, že jde o oprávněnou reklamaci, provede neprodleně takové kroky, které povedou k odstranění reklamovaných vad. Realitní kancelář poskytne klientovi adekvátní náhradu v případě, že není možné reklamované vady napravit. Realitní kancelář o vyřízení reklamace klienta bezodkladně informuje a předá mu písemné vyjádření o vyřízení reklamace.

Neoprávněná reklamace
Pokud realitní kancelář shledá reklamaci neoprávněnou, neprodleně o tom informuje klienta, předá mu reklamační protokol a písemné vyjádření o vyřízení reklamace.

IV. Náklady na reklamaci

Veškeré náklady na reklamaci nese realitní kancelář. Při bezdůvodném opakování reklamace stejných vad či při zjevně neoprávněných reklamacích může realitní kancelář účtovat náklady na její vyřízení klientovi.

V. Platnost reklamačního řádu

Tento reklamační řád je veřejně dostupný na internetových stránkách www.pinkreal.cz s platností a účinností od 1. 3. 2012. Reklamační řád realitní kanceláře Pink real je závazný pro všechny její makléře.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzám návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu vyjadřujete svůj souhlas s naším využíváním souborů cookie. Další informace.